Özlen (Founding partner)
Ontvang een vrijblijvend voorstel

Ben je benieuwd wat de mogelijkheden voor jouw bedrijf zijn? Wij maken een passend voorstel op maat.

Of

Out of Home

Zichtbaarheid met Out of Home reclame

Out of Home reclame biedt een krachtige manier om je merk zichtbaar te maken in de openbare ruimte. Van bushokjes en snelwegmasten tot trams en metro’s, er zijn diverse mogelijkheden om een breed en gevarieerd publiek te bereiken. Deze vormen van reclame zorgen voor hoge zichtbaarheid en impact, ideaal voor het verhogen van de naamsbekendheid en om op lokaal niveau te adverteren. Ontdek hieronder de verschillende manieren waarop je jouw boodschap effectief kunt verspreiden.

Abri

Een abri is een kleine, open wachtruimte die beschutting biedt tegen weer en wind, ook wel bekend als een bushokje. Campagnes met abri-posters zijn om meerdere redenen effectief: de posters zijn de hele dag zichtbaar, wat zorgt voor constante zichtbaarheid. Omdat mensen in een bushokje op de bus wachten, besteden ze meer tijd rondom de advertentie, waardoor de kans groter is dat ze de abri-poster zien. Deze posters zitten bovendien in een lichtbak, waardoor ze ook in de donkere uren goed verlicht zijn. Met een abri-campagne kun je door heel Nederland een hoog bereik en impact realiseren, wat ze erg geschikt maakt om zeer lokaal te adverteren en voor het verhogen van naamsbekendheid.

Zonder kwalitatieve posters geen campagne

Naast het inkopen van advertentieruimte bieden wij uitstekende ondersteuning op het gebied van drukwerk. Wij specialiseren ons in het printen en drukken van kwalitatieve abri campagnes. Meer over drukwerk lezen? Lees het op onze drukwerk pagina.

Snelwegmasten

Adverteren op snelwegmasten is een effectieve manier om een zeer groot publiek te bereiken. Deze reclameborden, vaak gigantisch van formaat, staan langs drukke snelwegen en zijn moeilijk te missen voor automobilisten. Snelwegmasten kunnen zowel vast als digitaal zijn. Digitale snelwegmasten bieden de flexibiliteit om advertenties snel aan te passen en in te spelen op actuele gebeurtenissen. Ze zijn ideaal voor het bereiken van woon-werkverkeer en personen die veel onderweg zijn. 

Digital Out of Home

Op straat en in openbare ruimtes verschijnen steeds meer digitale schermen die met het internet verbonden zijn, wat nieuwe mogelijkheden biedt voor Digital Out of Home. Dankzij deze internetverbinding kan er programmatic worden ingekocht, wat betekent dat advertenties in realtime worden geplaatst op basis van data en algoritmes. Dit maakt gerichte advertenties mogelijk, zoals inspelen op actualiteiten of het weer; regent het? Dan tonen we advertentie X. Schijnt de zon? Dan verschijnt advertentie Y. Met digitale schermen is het ook mogelijk om video-advertenties te tonen, in het centrum is full-motion toegestaan, terwijl langs de weg alleen lichte animatie is toegestaan om de verkeersveiligheid te waarborgen. Deze regels kunnen echter per locatie verschillen.

Impact screens

Met impact screens adverteer je op strategische locaties in de grootste steden van Nederland. Deze schermen zorgen ervoor dat jouw campagne een impact achterlaat bij een groot publiek. De schermen zijn onder andere te vinden in Amsterdam, Utrecht, Rotterdam, Tilburg, Eindhoven en in Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam. Naast reguliere advertenties is het op een aantal schermen ook mogelijk om indrukwekkende 3D content te tonen. 

Reclame in de metro en op metrostations

Wie kent de reclame in de Londense metro niet? Het is een typisch plaatje uit Londen, de eindeloze reclameborden naast de roltrappen, veelal met musicals en culturele evenementen in de stad. In Nederland is adverteren in de metro ook mogelijk, zij het op een iets andere manier. In Nederland kun je gebruikmaken van digitale schermen en traditionele posters op de stations, zelfs de binnen- en buitenkant van de metro kan worden bestickerd. Door te adverteren in de metro bereik je een diverse en grote groep forenzen en stadsbewoners in steden zoals Rotterdam en Amsterdam. 

Reclame op treinstations

Met reclame op treinstations bereik je een groot publiek, denk aan woon-werkverkeer, maar ook aan de vele studenten die (gratis) met het OV reizen. Op grote treinstations kun je adverteren middels impact screens (denk aan Hoog Catharijne en Rotterdam Centraal), digitale schermen en traditionele posters. Op kleine treinstations staan vaak traditionele posters op het perron. De advertenties zijn extra goed zichtbaar voor mensen die wachten op hun trein.

Tramreclame

Met trams in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam kun je een grote groep mensen bereiken, van dagjesmensen en winkelende bezoekers tot forenzen en schoolgaande jongeren. De trampassagiers vormen een diverse groep, wat jouw advertentie blootstelt aan een breed publiek. Je kunt ervoor kiezen om een deel van de tram, zoals een strook, te bestickeren. Wil je echt impact maken, dan kun je de gehele tram laten bestickeren, waardoor je advertentie opvallend aanwezig is in het straatbeeld. In Utrecht is het helaas niet mogelijk om te adverteren in de tram, in Rotterdam, Den Haag en Amsterdam wel.

Busreclame

Middels busreclame kun je jouw campagne lokaal zichtbaar maken. De bussen rijden niet alleen op één lijn, maar wisselen regelmatig van routes, waardoor je met één campagne een groot lokaal gebied kunt bereiken. In de bus is het mogelijk om op digitale schermen te adverteren, op deze schermen wordt ook vaak actuele reisinformatie getoond. Daarnaast heb je de mogelijkheid om de zijkanten of de achterkant van de bus te bestickeren. Wil je echt opvallen, dan kun je zelfs de gehele bus laten wrappen in een advertentie.