Care Plus
Expert in gezond en veilig reizen
De producten van Care Plus® beschermen reizigers, sporters en outdoor recreanten tegen stekende insecten, slechte hygiënische omstandigheden, de zon en vervuild drinkwater.
De doelstelling
Een campagne gericht op het realiseren van merkbekendheid gedurende de zomerperiode. Naast de overkoepelende campagne worden de promotieweken bij verschillende retailers/etailers ondersteund met een separate campagne.
Wat wij hebben gedaan
Voor Care Plus is er een digitale campagne opgezet, gericht op twee doelgroepen: GenZ/Millennials en Families met kinderen. Voor beide groepen ligt de focus op creatieve uitwerkingen die de beleving en gebruiksmomenten van de doelgroep benadrukken.
De campagne maakt voornamelijk gebruik van videoadvertenties op social media en in social display banners. Speciaal voor jongeren zijn ook CTV-campagnes op Videoland en audio-advertenties op YouTube en Spotify ingezet. Naast leeftijd en levensfase is er ook ingespeeld op interesses zoals vakanties en buitenactiviteiten.
Deze aanpak wordt ondersteund door een AlwaysOn laag via Performance Max, vanwege het goede bereik, de traffic en de lage kosten, om een constante stroom van webverkeer te genereren.
Wat is er ingezet
- Social Display
- Google Performance Max
- Spotify
- YouTube Audio
- Connected TV
Het resultaat
Care Plus en mBuy hebben gedurende de campagneperiode intensief samengewerkt om het beste resultaat te realiseren binnen elk kanaal en elke doelgroep. Er is gekozen voor continue bijsturing naar de best renderende kanalen, waarbij afstemming van creatief concept en media inzet van essentieel belang was.