Wilde Ganzen
Wilde Ganzen zet zich al 67 jaar in voor een wereld zonder armoede. Om wereldwijd armoede aan te pakken, steunt Wilde Ganzen jaarlijks honderden kleinschalige projecten met geld, advies en expertise. Met elk project geven zij mensen een duwtje in de rug om armoede van onderop te doorbreken.
De doelstelling
De doelstellingen van de campagnes van Wilde Ganzen verschillen per thema. Waar de ene campagne zich richt op het verhogen van de naamsbekendheid, richt de andere campagne zich op het werven van nieuwe donateurs. Ook voeren zij specifiek campagne voor nalatenschappen en vertellen ze meer over hun projecten in lokale media.
Wat wij hebben gedaan
Door het investeren in media kan Wilde Ganzen haar werk onder de aandacht brengen en nieuwe donateurs aan zich binden. Zonder de inzet van media zal de naamsbekendheid en het aantal donateurs afnemen. Een aantal campagnes die mBuy heeft verzorgd:
- Een fondsenwervende televisiecampagne met Frenk van der Linden.
- Een printcampagne voor nalatenschappen.
- Een naamsbekendheidscampagne die gebruik maakt van televisie, radio, online en buitenreclame.
- In lokale huis-aan-huis bladen worden specifiek project onder de aandacht gebracht.
Wat wij hebben ingezet
- Televisie
- Radio
- Buitenreclame
- Online
Het resultaat
Dankzij de donateurs en de nalatenschappen, en met de steun van de strategisch ingezette mediacampagnes, hebben we samen een impact kunnen maken. Door de zichtbaarheid van Wilde Ganzen te vergroten, is er niet alleen meer bekendheid en betrokkenheid gekomen, maar hebben we de levens van mensen in kwetsbare omstandigheden daadwerkelijk kunnen verbeteren.
Elke gift heeft bijgedragen aan tastbare veranderingen: van het plaatsen van nieuwe waterpompen, waardoor dorpen toegang krijgen tot schoon drinkwater, tot het bouwen van kraamklinieken waar moeders veilig kunnen bevallen. Dit is het resultaat van de inspanningen, mogelijk gemaakt door de onmisbare steun van onze donateurs. Samen bouwen we letterlijk en figuurlijk aan een betere toekomst, waarbij iedereen zijn steentje bijdraagt – steen voor steen, project voor project.